omnichannel strategy boosts fashion company

Optimizing this above-the-fold area to make the most of the screen real estate had the biggest impact of all the things I tested. Switching my opt-in box from the sidebar on the right to the header area just below my logo and navigation was a HUGE bump in visitor-to-leads conversion. Just moving our same opt-in offer from the sidebar to the header I went from 2 percent of visitors becoming subscribers to 5 percent.

заказчик
Wilson & Sons Co.
Дата
December 20, 2016
Наша роль
Art Direction, UI/UX, Web Design

Looking for a First-Class Business Plan Consultant?

КПК “Объединенный фонд "Розсельхоз”” обрабатывает Cookies с целью персонализации сервисов и чтобы пользоваться веб-сайтом было удобнее. Вы можете запретить обработку Cookies в настройках браузера. Пожалуйста, ознакомьтесь с политикой использования Cookies. Продолжая использовать наш сайт, Вы принимаете условия Соглашения в отношении использования пользовательских данных